10.12.2020/10:48

Nowi najemcy w galeriach Carrefour. 33 sklepy, a wśród nich Hebe, Tedi i Organic Farma Zdrowia

Carrefou Polska to nie tylko sieć hipermarketów, ale również centra handlowe. W 17 galeriach należących do francuskiej marki otwarto w tym roku 33 nowe sklepy, punkty usługowe i gastronomiczne.

Nowi najemcy galerii handlowych Carrefour to znane marki. Wśród nowo otwartych sklepów w 2020 r. są m.in. salon Diverse w Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu, sklep Hebe w centrum w Starogardzie Gdańskim oraz dwa sklepy ze zdrową żywnością sieci Organic Farma Zdrowia. Pierwszy już wzbogacił ofertę Galerii Morena w Gdańsku, a drugi w najbliższych dniach zostanie otwarty w Galerii Zielone Wzgórze w Białymstoku.

W mazowieckich Galeriach Carrefour w Tomaszowie Mazowieckim i Żyrardowie powstały pierwsze w sieci Carrefour salony optyczne międzynarodowej sieci Brillen, która działa w USA i Unii Europejskiej. Sieć TEDi, oferująca szeroką gamę artykułów dekoracyjnych i gospodarstwa domowego, otwarła swój pierwszy sklep w galerii w Kaliszu. W centrach w Warszawie, Szczecinie i Grudziądzu otwarte zostały salony marki Czas na Herbatę, która jest największą siecią herbacianą w kraju. Z kolei Kraina Serów, pierwsza w Polsce sieć specjalistycznych sklepów z serami, jest najnowszą marką w gdańskiej Galerii Morena, największym centrum handlowym w portfolio Carrefour.

- Galerie Carrefour w 2020 r. poszerzyły swoje portfolio o nowe, silne marki, dzięki którym możemy oferować klientom atrakcyjny i coraz bardziej zróżnicowany mix najemców. Wśród nowych brandów w naszych centrach zadebiutowały m.in.: Brillen.pl, TEDi, Czas na Herbatę czy Kraina Serów. Pojawili się również nowi lokalni najemcy, m.in. punkty usługowe, biura podróży i restauracje – mówi Ewa Karska, dyrektor działu galerii handlowych w Carrefour Polska. - Obserwujemy też ekspansję marek, które już wcześniej były obecne w naszych galeriach co potwierdza, że dzięki doskonałej lokalizacji, obecności hipermarketu spożywczego oraz bezpośredniej dostępności wielu sklepów, nasze kompaktowe galerie dobrze poradziły sobie ze spadkiem footfallu wynikającym z ograniczeń w handlu, związanym z epidemią koronawirusa – dodaje Ewa Karska.

Swoje zaangażowanie w Galeriach Carrefour zwiększyły duże międzynarodowe i polskie marki jak: Calvin Klein, Rossmann, Pepco, Sizeer, Home & You czy Sinsay. Nowe salony sprzedaży otwarli operatorzy telekomunikacyjni: Orange, Plus i T-Mobile. Kolejny punkt uruchomiła również Poczta Polska.

Carrefour jest w Polsce właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. To galerie w dużych i średnich miastach, które łączy doskonała lokalizacja oraz zróżnicowany i dopasowany do lokalnych potrzeb tenant mix. Obiekty te przeszły w ostatnich latach modernizacje i remodeling.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także