13.02.2013/19:53

Nowości i inwestycje dźwignią wzrostu Grupy Żywiec

O około 3 proc., czyli o 1 proc. więcej niż rok wcześniej, wzrosła w 2012 roku sprzedaż Grupy Żywiec. Ma to związek głównie ze znaczącymi inwestycjami dotyczącymi krajowych i zagranicznych marek Grupy Żywiec, jak i wprowadzeniem nowych produktów, takich jak Warka Radler czy Desperados Red. Zysk operacyjny Grupy zwiększył się z 340 mln zł w 2011 roku do 387 mln zł, a zysk netto wyniósł 338 mln zł (wobec 297 mln zł w roku 2011). Producent zwiększył też eksport (o 15 proc.), głównie siłami marek Żywiec i Warka.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.