Nowy dyrektor generalny w Everli. Firmą dostarczającą zakupy m.in. z Biedronki i Lidla pokieruje Andrea Zocchi
Federico Sargenti po siedmiu latach kierowania Everli - platformą obecną w Polsce i we Włoszech, służącą do robienia e-zakupów dostarczanych do domu ze sklepów stacjonarnych znanych sieci handlowych - ustępuje ze stanowiska. Nowym dyrektorem generalnym zostanie Andrea Zocchi.
Pozostało jeszcze 89% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
03.05.2023
Może zrobi porządek z tymi chorymi marżami. Bo ta firma nie tylko "dostarcza" co "sprzedaje i dostarcza". Mają swoje ceny na każdy towar, soczyste marże, do tego koszty dostawy. Oczywiście ignorują bieżące promocje, ich sklep ich nie uwzględnia, więc czasem możecie zapłacić nawet 100% więcej za daną rzecz niż w sklepie. W efekcie przy towarze za 100zł może się zdarzyć, że zapłacicie np. 150zł za ten towar plus dostawa.
Nie pojmuję jak można na coś takiego pozwolić. Ta firma rujnuje przecież wizerunek sieci, które walczą o klienta i niskie ceny. Wiele osób nie jest świadomych jak bardzo te ceny różnią się na półce i w sklepie stacjonarnym i wierzy, że faktycznie płaci tylko za dostawę.
A potem narzekanie, że drożyzna. Raz zdarzyło mi się porównać ceny w dostawie Everli z cenami sklepowymi. Towar za 145zł próbowali mi wcisnąć za 220zł plus 10zł dostawa. Za te pieniądze to ja mogę sobie taksówką pojechać i wrócić, a i tak wyjdzie taniej!
Proponuję omijać szerokim łukiem.
2