Nowy wicedyrektor marketingu w Oshee. Funkcję objął Mariusz Ryciak
Mariusz Ryciak, dotychczasowy szef marki, aawansował w strukturach wewnętrznych Oshee i wraz z początkiem listopada objął stanowisko wicedyrektora marketingu.
Ryciak będzie odpowiedzialny za komunikację marketingową wszystkich marek z portfolio firmy – Oshee, Kingi Pienińskiej i Combu.
Z Oshee jest związany od 2017 roku. Wcześniej pracował m.in. w branży reklamowej oraz na rynku mediów. Karierę zawodową rozpoczynał w Radiu Zet, następnie kierował działem sponsoringu w PTC. Był również szefem promocji dla sieci radiowych – Super FM i Ad.point. W 2004 roku wdrażał strategię wprowadzenia na rynek nowej stacji telewizyjnej – Podróże TV. Współtworzył agencje reklamowe Blue Angels i Brand New Heaven. Doradzał m.in. takim markom jak: North Fish, ALMAR, Żabka, Wojas, Grupa Radiowa Agory, Bakalland, FoodCare, Polfarma czy Pfizer.
Oshee jest producentem innowacyjnych produktów funkcjonalnych. W portfolio firmy znajdują się min. napoje izotoniczne, napoje funkcjonalne oraz seria produktów witaminowych takich jak batony musli i proteinowe, musy funkcjonalne i produkty w 100% naturalne. Marka jest obecna już w 45 krajach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat jest liderem w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych.
9