Firma Enata Bread, nowy właściciel sieci sklepów piekarniczych Gorąco Polecam zapowiada rozwój
Sieć piekarni Gorąco Polecam Nowakowski zmieniła właściciela. Nowym zarządzającym marką została spółka Enata Bread.
W ciągi najbliższych 2-3 lat Enata Bread chce zwiększyć liczbę lokali Gorąco Polecam z 30 do 50. Grupa zainwestuje w piekarnie i lunchownie 15 mln zł. Zatrudnienie w formie ma wzrosnąć dwukrotnie, ze 150 osób do 300.
W tej chwili Enata Bread ma 30 lokali Warszawie, Trójmieście i Krakowie. Sieć tworzą dwie istniejące marki – Bakery i Gorąco Polecam oraz powstająca – Bread & Juice.
Bartłomiej Rychcik, prezes Enata Bread był do niedawna franczyzobiorcą Gorąco Polecam. Jest też pomysłodawcą rzemieślniczego konceptu Bakery.
– W planach Enata Bread jest z jednej strony rozwój istniejących konceptów, w tym zwiększenie liczby lokali, z drugiej zaś stworzenie zupełnie nowych – także z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w zakresie produkcji, logistyki, zarządzania i sprzedaży – zapowiada Bartłomiej Rychcik.
Zdaniem Rychcika, misją firmy jest dostarczanie wysokiej jakości: konsumentom – zdrowego, naturalnego i świeżego pieczywa, partnerom biznesowym – efektywnych i lubianych konceptów biznesowych, a inwestorom – celów inwestycyjnych z ponadprzeciętną stopą zwrotu.