03.10.2022 / 09:57
StoryEditor

Nowy wymiar programów lojalnościowych. Jak sieci walczą o wierność klientów? [DLA SUBSKRYBENTÓW]

Ponad 70 proc. - taki odsetek firm, które oferują swoim klientom programy lojalnościowe, planuje ich usprawnienie (fot. mat. prasowe)
Choć programy lojalnościowe przebyły długą drogę od postaci analogowej do cyfrowej, zasada ich działania pozostaje podobna. Jednak by utrzymać konsumenta w czasach wysokiej konkurencji oraz trudnej sytuacji rynkowej, proces lojalizacji powinien trwać nieustannie, także w czasie gdy klient nie robi zakupów. Kluczem jest odpowiednie wykorzystanie aplikacji.

Angażowanie i lojalizowanie konsumentów zawsze stanowiło podstawę działalności detalistów. Zdobycie klienta ciekawą akcją promocyjną, zakładającą obniżkę cen lub dodatkowe graty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 16:18
StoryEditor
Branża delivery konsoliduje się. Inwestorzy integrują firmy logistyczne, handlowe i technologiczne
Przyszłość q-commerce w Polsce. Platformy budują inteligentne ekosystemy handlu (fot. ChameleonsEye/Shutterstock)

Rynek dostaw na żądanie przechodzi dynamiczną przemianę. Z prostego modelu q-commerce staje się częścią złożonych systemów, które łączą dane, marki i potrzeby użytkowników. Jak zmienia się rola platform delivery w świecie, gdzie liczy się nie tylko szybkość, ale też jakość relacji z konsumentem?

Według raportu "Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2025", aż 93 proc. internautów w Polsce deklaruje, że robi zakupy online. Z kolei 72 proc. osób korzystających z ekspresowych dost...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 17:53
StoryEditor
Kaufland rozszerza usługę K-Scan. Z samoobsługowych zakupów można już skorzystać w ponad 200 sklepach
Z K-Scan można już skorzystać w 200 sklepach Kaufland w Polsce (fot. Shutterstock)

Kaufland kontynuuje rozwój cyfrowych rozwiązań zakupowych, stawiając na automatyzację i samodzielność klientów. Z mobilnych zakupów samoobsługowych w ramach usługi K-Scan można już korzystać w ponad 200 marketach sieci w Polsce.

Usługa K-Scan to system umożliwiający klientom samodzielne skanowanie produktów podczas zakupów. Rozwiązanie jest dostępne dla użytkowników programu lojalnościowego Kaufland Car...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. październik 2025 01:14