15.06.2015/13:20

O 46 proc. więcej nabywców wędlin Henryk Kania

W I kw. br. wędliny sprzedawane pod marką Henryk Kania i Henryk Kania Maestro nabyło około 3,9 mln gospodarstw domowych, co oznacza to, że trafiły one do prawie 29 proc. polskich rodzin.

W porównaniu z analogicznym okresem ub.r. oznacza to wzrost o 46 proc. W samym segmencie wędlin paczkowanych produkty z Pszczyny trafiły do niemal co czwartego polskiego domu, co stanowi 58-proc. wzrost w porównaniu do I kw. ub.r. – wynika z najnowszych badań Instytutu GfK Polonia.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.