27.10.2016 / 14:14
StoryEditor

O jakiej żywności Polacy szukają informacji w internecie? Zadziwiające!

(fot. materiały prasowe, Allegro)
Od pewnego czasu coraz popularniejszy jest zdrowy styl życia, rozważniejszy wybór produktów spożywczych i świadomość tego, jak duży wpływ na dobre samopoczucie oraz sylwetkę ma właściwie zbilansowana dieta. Czy ta moda jest również widoczna w internecie? Co interesuje Polaków w związku z żywnością? Czy  jakieś konkretne produkty znacznie zyskują lub tracą popularność? Odpowiedzi na te pytania dostarcza analiza trendów z wyszukiwarki Google.

Niektóre produkty i potrawy zyskują popularność systematycznie na przestrzeni kilku ostatnich lat. Porównując dane rok do roku (2014 r. vs 2015 r.) okazuje się, że największe wz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2025 / 14:14
StoryEditor
Szach-Mat! Maspex pokazuje jak robiąc przejęcia skutecznie budować pozycję regionalnego lidera rynku FMCG
Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Grupy Maspex (mat. prasowe Maspex)

Maspex Romania, spółka należąca do Grupy Maspex – właściciela marek alkoholowych, takich jak Żubrówka, Soplica czy Becherovka – uzyskała niezbędne zgody organów ochrony konkurencji na nabycie większościowego pakietu akcji Purcari Wineries. Transakcja została przeprowadzona w ramach oferty publicznej w lipcu 2025 r., a jej finalizacja czyni Grupę Maspex większościowym akcjonariuszem jednego z największych producentów win i brandy w Europie Środkowo-Wschodniej.

To kolejny etap konsekwentnie realizowanej strategii ekspansji Grupy Maspex na rynku alkoholi w regionie CEE.

- Przejęcie kontrolnego pakietu akcji Purcari Wineries Group to ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2025 / 22:57
StoryEditor
UOKiK z nowymi potężnymi uprawnieniami. Szykują się milionowe kary dla detalistów i platform handlowych
Tomasz Chróstny prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK)

UOKiK zyskał nowe, potężne narzędzia kontroli i karania dystrybutorów oraz platform e-commerce. Sejm przyjął ustawę o nadzorze nad ogólnym bezpieczeństwem produktów, która umożliwia nakładanie kar do miliona złotych i walkę z niebezpiecznymi towarami zagrażającymi zdrowiu i życiu konsumentów.

Sejm 7 listopada uchwalił ustawę wzmacniającą kompetencje prezesa UOKiK i inspektorów handlowych w nadzorze nad bezpieczeństwem produktów oraz podnoszącą maksymalną karę za naru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. listopad 2025 17:53