04.11.2021/12:07

O sukcesie Lidla i Biedronki na polskim rynku zdecydowała mocna oferta produktów pod marką własną

Podczas pandemii coraz więcej konsumentów sięgało po marki własne sieci handlowych ze względu na ich dostępność i dobrą relację ceny do jakości. Popularność marek własnych będzie dalej rosnąć, ponieważ przekonują się do nich nowe grupy klientów, w tym osoby zamożne, wynika z badania międzynarodowej firmy doradczej Bain & Company.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Nickt 04.11.2021

    Generalnie, odkąd w czekoladach pojawił się E476 czyli polirycynooleinian poliglicerolu to już mnie czekolady nie interesują. I wam także nie polecam jedzenia tego świństwa, a zwłaszcza dawania go dzieciom. Producenci wałują was na tłuszczu kakaowym, zastępując go chemią. Taka czekolada nie ma ani dawnej smakowitości, ani zapachu. Żal to pisać, ale nawet Wedel poszedł w tą stronę odkąd przejęli go Japońce. Kupcie sobie kakao alkalizowane, masło, cukier, mleko w proszku, ew. jakieś dodatki typu orzechy czy rodzynki i róbcie sami pyszną i zdrową czekoladę. Naprawdę warto.

  • klient Lidla 04.11.2021

    Czekolady Lidla kosztuja juz prawie tyle samo co markowy Wawel, Milka czy Wedel. Poza tym nie wiadomo gdzie taka czekolada marki Lidl zostala wyprodukowana, bo np. na bialej czekoladzie napisano tak jak na czekoladzie gorzkiej Lidl Polska Tarnowo Podgórne. Dlaczego Lidl nie napisze gdzie i pod jakim adresem faktycznie sie produkuje dany produkt? Jakos Biedronka na swoich towarach marki wlasnej podaje nazwe zakladu producenta...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także