27.09.2020/17:06

OBI rozwija centrum dystrybucyjne w związku ze zwiększeniem importu i wzrostem kanału e-commerce

Rozwój centrum dystrybucyjnego, zwiększenie obrotów z kanału e-commerce i utrzymanie pozycji w czołówce branży marketów budowlanych na polskim rynku to plany właściciela sklepów OBI na 2020 r.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także