27.10.2022 / 09:05
StoryEditor

Od Rossmanna do Pepco. Producenci kosmetyków dywersyfikują kanały sprzedaży [DLA SUBSKRYBENTÓW]

Na zdj. kosmetyki w ofercie sklepu Biedronka ultra mini w warszawskiej Elektrowni Powiśle (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sprzedaż kosmetyków pozostaje domeną drogerii, ale po tę kategorię coraz chętniej sięgają sieci spożywcze i przemysłowe, widząc w niej potencjał do wzrostu przychodów i przyciągnięcia młodych konsumentów.

Pomimo wielu obiektywnych trudności rynek kosmetyczny ma się dobrze. Nie załamała go pandemia, problemy z dostępem do surowców, wzrosty cen. Popyt na produkty z segmentu beauty ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2024 18:18