24.05.2021/16:33

Odblokowanie gastronomii i turystyki pociągnie wzrost wydatków na reklamę alkoholu [RAPORT]

Wydatki na reklamę alkoholu na 12 kluczowych rynkach wzrosną z 6,7 mld USD w 2020 r. do 7,7 mld USD w 2023 r. Producenci napojów alkoholowych szybko przestawili się na tworzenie własnych treści online, aby konsumenci nadal mogli poszerzać swoje doświadczenia z marką, co zwykle jest głównym czynnikiem wzrostu sprzedaży – wynika z raportu „Business Intelligence - Alcohol: Beer + Spirits”. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także