19.11.2020/13:46

Odwiedziliśmy pierwszy sklep Easy Auchan - zobacz, jak wygląda! [GALERIA]

Auchan razem ze stacją paliw BP stworzył nową markę: Easy Auchan. To koncept sklepu conveniance na stacji benzynowej. Pierwszy, pilotażowy sklep ruszył w czwartek, 19 listopada br. na stacji BP Reduta w Warszawie. Otwarcia dwóch kolejnych tego rodzaju placówek planowane są na grudzień tego roku.

Easy Auchan czynny jest całą dobę. Francuski detalista korzysta z tego, że placówka handlowa znajduje się na stacji, która może być czynna całą dobę. BP zachowało swój brand Wild Bean Cafe, który szczególnie widoczny jest w strefie kasy.

Przy regałach i na ścianie mocno wyeksponowano logo Auchan, a na półkach wyraźnie widać produkty marki własnej detalisty.

Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan w Polsce podkreślił, że współpraca z BP to istotny moment rozwoju. Auchan traktuje segment convenience jako perspektywiczny kanał sprzedaży, w którym chce być obecny.

- Auchan jest graczem wielokanałowym, funkcjonujemy jako hiper- i supermarkety, w formacie sklepów lokalnych-osiedlowych Moje Auchan oraz Auchan Direct w kanale e-commerce. Podjęta z BP współpraca pozwala na dostosowanie naszych formatów sprzedaży tak, by skutecznie i z wyprzedzeniem reagować na potrzeby klientów - dodał Gallet.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Fuldul Fufa 21.11.2020

    Kiedy prawdziwy Seven Eleven, lub Family Mart? Kiedy?

  • Grzegorz 20.11.2020

    Coś słabo idzie ta wielokanałowość w porównaniu z innymi sieciami, supermarkety i sklepy osiedlowe jakoś nie mogą rozwinąć skrzydeł i to od ponad 10 lat, Easy Auchan wygląda na protezę convenience, a znakomita większość obrotów to i tak hipermarkety (skądinąd chyba najlepsze na polskim rynku).

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także