02.11.2018/14:40

Oferta 600 stacjonarnych sklepów dostępna na Zalando

Zalando pogłębia współpracę ze sprzedawcami stacjonarnymi w oparciu o model Connected Retail – do końca roku na niemieckiej platformie dostępny będzie asortyment 600 sklepów dotychczas dostępnych wyłącznie offline.

Zalando do końca roku rozszerzy model współpracy z handlowcami stacjonarnymi – Connected Retail - o udostępnienie na niemieckiej platformie asortymentu ponad 600 sklepów tradycyjnych. Projekt ten rozpoczął się w firmie cztery lata temu. Zalando udało się stworzyć otwarty ekosystem, będący polem współpracy wszystkich grup branży modowej na płaszczyźnie cyfrowej. Ambicje Zalando w tym zakresie nie kończą się na Niemczech. W 2019 roku model Connected Retail zostanie wprowadzony na rynki zagraniczne, na których obecne jest Zalando, w pierwszej kolejności w Holandii.

- Connected Retail jest centralnym elementem platformy Zalando. Znajdujący się w ofercie asortyment 600 sklepów dowodzi, że integracja kanałów internetowych i offline ma bardzo pozytywne efekty dla wszystkich: dla klienta, sklepu stacjonarnego i dla Zalando. Dlatego w nadchodzących miesiącach będziemy wprowadzać ten model z dużą liczbą nowych partnerów - mówi Carsten Keller, wiceprezes działu Direct-to-Consumer w Zalando.

- W przyszłości będziemy również stosować to rozwiązanie w przypadku dostaw tego samego lub następnego dnia, ponieważ sklepy stacjonarne naszych partnerów są często zlokalizowane bliżej klienta niż nasz magazyn centralny. W ten sposób tworzymy nowe doświadczenie zakupowe oparte na współpracy z handlem stacjonarnym, niezależnie od miejsca zamieszkania – dodaje.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.