08.08.2018/10:34

Ogranicz straty w twoim sklepie

Straty w sklepach spożywczych mogą wynikać z różnych przyczyn. Niewłaściwe decyzje zakupowe zamawianych produktów, błędy w procesie logistycznym i merchandisingowym oraz kradzieże, to tylko kilka z nich – wskazuje Urszula Stałowska-Homa, dyrektor zarządzający w spółce Gruppo Trade Service Polska, należącej do ASM Group.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.