03.08.2016/12:35

Olimpiada nakręci sprzedaż piwa i chipsów

Podczas meczów polskiej reprezentacji na Euro 2016 ulice miast i wsi były wyludnione – Polacy siedzieli przed telewizorami. Wielu przy piwie i chipsach. Należy się spodziewać, że sprzedaż tych produktów wzrośnie także po rozpoczęciu Igrzysk Olimpijskich 2016 w Rio de Janeiro.

Niezbędnik kibica – tak Carrefour nazywa zestaw piwo i chipsy. Na podstawie danych sprzedaży sieć zauważyła, że w trakcie Euro 2016 największym zainteresowaniem klientów cieszyły się piwa sprzedawane w wielopakach, głównie produkty Kompanii Piwowarskiej. Z oferty ponad 800 piw dostępnych w hipermarketach tej francuskiej sieci klienci najczęściej wybierali ośmiopak marki Żubr. Na drugim i trzecim miejscu znalazły się odpowiednio dwunastopak marki Tyskie, a także czteropak tej samej marki.

Do pierwszej dziesiątki trafiły również piwo Donner, Perła Chmielowa i Żywiec.

Z kolei wśród przekąsek Carrefour odnotował wzmożony popyt na chipsy. Spośród oferty ponad 100 rodzajów chipsów najchętniej były wybierane chipsy Lays o smaku zielonej cebulki. To właśnie ten smak cieszy się największym zainteresowaniem klientów Carrefoura, plasując się na dwóch pierwszych pozycjach w rankingu (opakowania w różnych gramaturach). Na trzecim miejscu znalazły się chipsy Lays o smaku paprykowym. W Top 5 sprzedaży chipsów były również Chipsy płaskie ser z cebulką firmy Intersnack oraz chipsy Lays 150 g paprykowe.

To dane na temat imprezy, która już się skończyła, ale mogą być bezcenne podczas rozpoczynających się 6 sierpnia Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.