23.05.2020/12:20

OLX nie będzie się już reklamować w radiowej Trójce

Marcin Sienkowski, szef marketingu OLX zadeklarował, że reklamy jednej z największych platform e-commerce w Polsce przestaną się pojawiać w radiowej Trójce. W ten sposób zareagował na aferę związaną z "unieważnieniem" 1998. notowania Listy Przebojów Trójki po tym, jak wygrał je Kazik z utworem "Twój ból jest lepszy niż mój".

O sprawie donosi portal wirtualnemedia.pl. Cytuje on wpis opublikowany przez Sienkowskiego w serwisie Linkedin. - No to już wiem, w której stacji nie pojawią się spoty naszej kampanii radiowej. (...) Nie chcę umieszczać marki w pewnych kontekstach, które mi z biznesowego punktu widzenia nie pasują - przekazał szef marketingu OLX.

Sienkowski w komentarzach doprecyzował swoje stanowisko. - Dla mnie powodem wyboru lub niewyboru usługodawcy nie jest polityka, a kontekst, w którym nie chciałbym pokazywać marki. I tak sobie myślę, idąc tym tropem rozumowania, czy po tym co się tam (w Trójce - dop. red.) zadziało, to właśnie wybór tego konkretnego usługodawcy nie byłby odbierany jako właśnie wiązanie się "z jedną stroną".

Właścicielem platformy OLX jest południowoafrykański Naspers, do którego do jesieni 2016 r. należało również Allegro.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Gość 24.05.2020

    Nie długo przyjdzie czas w którym OLX zniknie a zastąpi ich ktoś inny. Płakać nie będziemy.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.