10.12.2021 / 13:39
StoryEditor

Niemcy wprowadzają opaski na rękę dla klientów sklepów. Mają pomóc rozróżnić osoby zaszczepione od niezaszczepionych

Kolejka klientów do sklepu (fot. Shutterstock)
Niektóre niemieckie landy wpadły na pomysł na to, jak rozróżnić osoby zaszczepione i ozdrowieńców od osób niezaszczepionych. Wprowadzone rozwiązanie polega na... oznaczaniu klientów specjalnymi opaskami. Sprawa budzi kontrowersje.

Kontrola 2G (skrót od „geimpft und genesen” - „zaszczepiony i ozdrowiały") stała się konieczna przed wejściem do większości placówek handlowych. Jednak sprawdzanie paszportów co...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2025 / 13:08
StoryEditor
Flagowa Biedronka na Słowacji
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Przy wejściu dwie wyspy – jedna z owocami, a druga z warzywami – tworzą zachęcające pierwsze wrażenie świeżości. Dedykowane oświetlenie kreuje również zauważalnie bardziej wysublimowaną atmosferę już na samym początku ścieżki zakupowej. (fot. Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Konsekwentne stosowanie pomarańczowych komunikatów cenowych w całym sklepie sprawia, że propozycja wartości jest natychmiast widoczna dla kupujących.(fot. Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Zaraz za działem z warzywami i owocami znajduje się dedykowana przegroda promocyjna „Super Cena”, rozpoczynająca dział z nabiałem, serami i wędlinami. (fot. Sebastian Rennack)fot. Sebastian Rennack
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)
Flagowa Biedronka na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)

Biedronka wprowadza na Słowację format hybrydowy, który łączy dyskontowy handel detaliczny żywnością z bogatym asortymentem produktów zdrowotnych i kosmetycznych.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2025 / 18:10
StoryEditor
Biedronka w pudle. Jak dyskontowy gigant uwolnił swoją innowacyjność?
Historia ewolucji opakowań sprzedawanych w sklepach Biedronki

Od trzydziestu lat Biedronka przechodzi proces nieustannej transformacji – reagując na zmiany gospodarcze, nowe zachowania zakupowe oraz rosnące oczekiwania konsumentów. Ewolucji podlegało niemal wszystko: wygląd sklepów, identyfikacja wizualna, oferta produktów, a także opakowania marek własnych. Jedno pozostawało stałe – niskie ceny i dostępność dla każdego.

Historia ewolucji opakowań sprzedawanych w sklepach Biedronki

Kiedy w 1995 roku w Poznaniu ruszył pierwszy sklep Biedronki, kluczową rolę odgrywały proste, funkcjonalne opak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. grudzień 2025 02:57