28.02.2017/09:53

Oracle i Mastercard chcą wspólnie uprościć e-płatności

Firmy Oracle i Mastercard poinformowały o nawiązaniu globalnej współpracy, która ma na celu dostarczenie efektywnych rozwiązań w obszarze płatności cyfrowych dla sektora handlu detalicznego i branży hotelarskiej. Na początku współpracy obydwie firmy skupią się na trzech głównych obszarach innowacyjnych rozwiązań dla restauracji, hoteli oraz sklepów detalicznych.

Gigant technologiczny Oracle oraz operator kart płatniczych i kredytowych Mastercard podpisały porozumienie o współpracy, która ma dostarczyć bardziej efektywne rozwiązania w obszarze płatności cyfrowych. Współpracę firmy rozpoczęły od trzech głównych obszarów innowacyjnych rozwiązań dla restauracji, hoteli oraz sklepów detalicznych:

  • Punkty handlowo-usługowe - Oracle i Mastercard będą wspólnie pracować nad utworzeniem
    i rozwijaniem systemów do obsługi płatności cyfrowych dla punktów handlowych, w tym Qkr!
    z systemem Masterpass. Jest to aplikacja mobilna umożliwiająca klientom łatwe zamawianie towarów i usług oraz regulowanie płatności za pośrednictwem smartfonów, bez konieczności czekania na połączenie telefoniczne lub na obsługę w restauracji. Dzięki tej integracji transakcje staną się proste, wygodne i bezpieczne.

  • Efektywność operacyjna - Zamiast rozwijać i wdrażać osobne rozwiązania płatności dla sklepów stacjonarnych i sklepów on-line, detaliści mogą czerpać korzyści z pełni zintegrowanej obsługi płatności cyfrowych i zapobiegania oszustwom poprzez wykorzystanie globalnych usług od Mastercard Payment Gateway Services.

  • Międzykanałowa spójność - Zintegrowanie portfela cyfrowego Masterpass z produktami Oracle zapewnia detalistom płynny proces płatności w różnych kanałach sprzedaży.

Firmy Mastercard i Oracle pracują już ze wspólnymi partnerami, takimi jak wagamama, Carluccio’s, Young & Co.s Brewery oraz Geronimo Pubs. Wszystkie te przedsiębiorstwa używają rozwiązania Qkr, aby umożliwić swoim klientom składanie dodatkowych zamówień podczas posiłków, dokonywanie płatności przy stoliku oraz dzielenie jednego rachunku na wiele osób.

‒ Biorąc pod uwagę, że już niemal 80% konsumentów korzysta z technologii na którymś z etapów robienia zakupów, Mastercard angażuje się w uruchomienie środowiska handlu elektronicznego we wszystkich kanałach i na wszystkich rodzajach urządzeń, udostępniając wygodne funkcjonalności użytkownikom w domach, sklepach i w podróży ‒ dodaje Chris Fendley, wiceprezes ds. rozwoju relacji z akceptantami w firmie Mastercard. ‒ We współpracy z firmą Oracle możemy pomóc sprzedawcom detalicznym oraz firmom świadczącym usługi hotelarskie nawiązywać kontakty z klientami w bardziej zaangażowany sposób, co umożliwi im jednocześnie szybki i bezpieczny rozwój na dużą skalę.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.