26.10.2020/10:43

Orlen startuje z kampanią promującą sprzedaż kawy na stacjach

PKN Orlen wystartował z kampanią promującą kawę dostępną na stacjach paliw. W kampanii, która potrwa do końca roku, kawę polecają Robert Kubica, Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi, kierowcy zespołu Alfa Romeo Racing Orlen.

Orlen twierdzi, że jego stacje są miejscem, w którym Polacy "zdecydowanie najczęściej" kupują kawę. Wynik Orlenu, w raporcie przygotowanym przez Kantar, jest blisko dwukrotnie wyższy niż sieci, która zajęła kolejną pozycję.

Kampania, którą zrealizowała agencja Grey, obejmuje telewizję, radio, prasę, internet (VOD i display), a także nośniki OOH (Out-of-home) i komunikację na stacjach Orlen. Ponadto na profilu facebookowym Stop Cafe do 18 listopada potrwa konkurs "#SpotkaniePrzyKawie". Został on podzielony na cztery etapy i w każdym z nich do wygrania są spotkania online z zawodnikami Orlen Team: Bartoszem Zmarzlikiem, Anitą Włodarczyk, Piotrem Nowakowskim i Miko Marczykiem. Wśród nagród są także: zdjęcie z podpisem Roberta Kubicy i do wyboru: koszulka lub czapka z podpisami zawodników Alfa Romeo Racing Orlen oraz zestawy kawy Stop Cafe.

Dodatkowo, w trakcie trwania konkursu na profilach Stop Cafe na Facebooku i Instagramie będzie publikowana, w formie animacji, seria 10 ciekawostek o kawie. Wszystkie animacje można zobaczyć również w chatbocie konkursowym, który został uruchomiony w dniu startu konkursu.

W ramach najnowszej kampanii, do 13 grudnia na stacjach Orlenu klienci będą mogli też skorzystać z oferty promocyjnej. Do dowolnej kawy będzie można kupić wybrane ciastko za 2,5 zł.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także