25.08.2014/11:58

Oshee rozwija kategorię mrożonej herbaty

Firma chce zagarnąć 5 proc., opanowanego przez mocnych graczy, rynku

Znana z produkcji napojów izotonicznych firma Oshee chce mocno zaistnieć na rynku mrożonych herbat. Z informacji Rzeczpospolitej wynika, że w krótkim czasie Oshee zamierza zdobyć około 5 proc. udziałów w, wartej już blisko pół miliarda złotych, kategorii. Obecnie jest ona zdominowana przez markę Nestea należącą do Coca-Coli oraz Lipton Ice Tea z portfolio PepsiCo. Oshee wprowadza do sprzedaży kolejne nowości, ostatnio herbatę białą z jaśminem, dzięki czemu przychody firmy stale rosną i w tym roku mogą sięgnąć 100 mln złotych. Przez pierwsze półrocze 2014 sprzedaż produktów z logo Oshee wzrosła o 60 proc. w stosunku do wyników sprzed roku. W najbliższych miesiącach firma zamierza także zdecydowana ekspansje zagraniczną.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.