25.08.2014/11:58
Oshee rozwija kategorię mrożonej herbaty
Firma chce zagarnąć 5 proc., opanowanego przez mocnych graczy, rynku
Znana z produkcji napojów izotonicznych firma Oshee chce mocno zaistnieć na rynku mrożonych herbat. Z informacji Rzeczpospolitej wynika, że w krótkim czasie Oshee zamierza zdobyć około 5 proc. udziałów w, wartej już blisko pół miliarda złotych, kategorii. Obecnie jest ona zdominowana przez markę Nestea należącą do Coca-Coli oraz Lipton Ice Tea z portfolio PepsiCo. Oshee wprowadza do sprzedaży kolejne nowości, ostatnio herbatę białą z jaśminem, dzięki czemu przychody firmy stale rosną i w tym roku mogą sięgnąć 100 mln złotych. Przez pierwsze półrocze 2014 sprzedaż produktów z logo Oshee wzrosła o 60 proc. w stosunku do wyników sprzed roku. W najbliższych miesiącach firma zamierza także zdecydowana ekspansje zagraniczną.
0 komentarzy
Najnowsze z serwisu
13