26.08.2016/15:42

Otmuchów z potężną stratą. Zarząd wprowadza nową strategię rozwoju

Producent żelek, płatków śniadaniowych, batonów, słodyczy i pellet w I połowie 2016 roku osiągnął 116,6 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży. Grupa w minionym półroczu rozpoczęła wdrażanie nowej strategii, która ma na celu koncentrację na trzech kluczowych obszarach działalności: żelkach, batonach i produktach śniadaniowych.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.