27.08.2018/08:23

P&G chce zarejestrować internetowe akronimy

LOL, WTF i NBD - te internetowe akronimy znalazły się na celowniku amerykańskiego koncern Procter & Gamble. Firma chce je wykorzystać do tworzenia nowych marek - pisze Rzeczpospolita.

LOL - czyli "pękam ze śmiechu", NBD - czyli "nic wielkiego" i WTF - czyli "co do cholery". Te akronimy już niebawem mogą zamienić się w marki koncernu. Obecnie sprawa jest w amerykańskim urzędzie patentowym. Instytucja poprosiła o dodatkowe wyjaśnienia, ale nie podjęła jeszcze ostatecznej decyzji.

Jak pisze Rzeczpospolita, zarejestrowanie znaków z pewnością uruchomi całą lawinę podobnych zgłoszeń ze strony innych korporacji.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.