Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

17.02.2013 / 20:39
StoryEditor

Paluszki urosły na piłce

UEFA Euro 2012 niewątpliwie było dla producentów słonych przekąsek czasem prawdziwych żniw. Ale czy sportowa impreza stała się impulsem do trwałego i znaczącego wzrostu sprzedaży?

W niektórych sklepach sprzedaż chipsów, paluszków i orzeszków wzrosła w czasie trwania piłkarskich Mistrzostw Europy nawet dwukrotnie. Najlepsze wyniki zanotowały miasta goszczą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.09.2025 / 15:03
StoryEditor
Sklep Carrefour w Krakowie... tylko dla dzieci
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)

"Miniaturowy" Carrefour dedykowany dzieciom ruszy 4 października w Smart Kids Planet, czyli Krakowskim Centrum Mądrej Zabawy w Galerii Kazimierz.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.09.2025 / 17:01
StoryEditor
IKEA jeździ małym fiatem! Szwedzka sieć otwiera pierwszy kompaktowy sklep w Polsce

IKEA planuje otworzyć pierwszy kompaktowy sklep w Polsce. Będzie mieć powierzchnię 1 500 mkw. Nowy format IKEA postanowiła promować żółtym Fiatem 126p. Czym się ma wyróżniać sklep i dlaczego koncern zdecydował się na taką formę promocji?

W artykule przeczytasz:

  • Dlaczego IKEA otwiera kompaktowy sklep w Polsce?
  • Żółty Fiat 126p promuje nowy sklep IKEA w Bielsku-Białej
  • Czym się będzie wyróżniać kompaktowy sklep IKEA w Bielsku-Białej?
  • Czy będzie więcej kompaktowych sklepów IKEA w Polsce?

Dlaczego IKEA otwiera kompaktowy sklep w Polsce?

Na początku października IKEA otworzy kolejną placówkę handlową w Polsce. Będzie to już dwunasty punkt szwedzkiej sieci w naszym kraju. Jednak tym razem będzie to pierwszy kompaktowy sklep IKEA w Polsce. Nowy punkt handlowy będzie znajdować się w Centrum Handlowym Gemini Park w Bielsku-Białej.

– Nasz nowy koncept sklepu to kompaktowa, ale w pełni funkcjonalna przestrzeń, integrująca świat online i offline. To miejsce, które nadal inspiruje, dostarcza pomysłów i praktycznych rozwiązań, jednocześnie odpowiadając na współczesne oczekiwania klientek i klientów – mówi Małgorzata Bochenek, Country Business Development and Digital Manager IKEA Retail w Polsce.  

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. październik 2025 00:00