24.04.2020/12:11

Pandemia bije w CCC. Grupa koncentruje się na e-commerce i wznawia sprzedaż stacjonarną

Grupa CCC od stycznia do marca 2020 miała przychody na poziomie 965 mln zł (-7% r/r) i zanotowała EBITDA na poziomie -125 mln zł. Ze względu na pandemię koronawirusa i zamknięcie sklepów, grupa skoncentrowała swoje działania sprzedażowe na e-commerce, w efekcie uzyskując 43% i 58% dynamikę sprzedaży online, odpowiednio w pierwszym kwartale i w kwietniu br. Równolegle spółka zaczęła już wznawiać sprzedaż w salonach stacjonarnych, które nadal pozostaną ważnym elementem unikalnego omnichannelowego ekosystemu sprzedaży.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.