19.08.2020/11:02

Polacy nadal robią zakupy na zapas. Rzadsze wizyty w sklepach klienci nadrabiają coraz większymi koszykami

W pierwszym półroczu 2020 roku wartość zakupów gospodarstw domowych dla kategorii FMCG w kanale online wzrosła aż o 53 proc. – takie dane płyną z najnowszego badania Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także