04.05.2020/12:00

Pandemia napędza sprzedaż produktów pakowanych. Bezpieczeństwo priorytetem dla konsumentów

Marek Rudek, Innovation Business Partner w Nielsen Connect wskazuje, że w ciągu najbliższych miesięcy utrzymają się wzrosty sprzedaży produktów pakowanych. - Konsumenci będą wciąż stawiać na pierwszym miejscu bezpieczeństwo i higienę – tłumaczy Marek Rudek. I dodaje, że trend potwierdzają najnowsze badania Nielsena, które pokazują, że produkty w bezpiecznych opakowaniach, czyli takich, które chronią zawartość przed zarazkami, są teraz o wiele bardziej pożądane.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Stefan 04.05.2020

    Dzisiaj ludzie kierują się bezpieczeństwem a za kilka miesięcy skoczy bezrobocie i Ci sami ludzie nie będą mieć kasy na takie gotowce. To jest dobry czas żeby podszkolić się z gotowania i ogarniać samemu posiłki

  • Gość 04.05.2020

    TYLKO i wyłącznie żywność pakowana inne nie pakowane to 50 procent zarazen konowirus. Nie jak bzdury wciskają przez powietrze bo ktoś kaszle oczywiście to razem jest sto procent zarazen. Żywność pakowania też nie jest pewna Nie ma badań osób które pracują pakują Kto zna ile procent osób jest zarazona a nie odczuwa że ma wirusa .

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.