30.09.2020/00:35

Pandemia ograniczyła wydatki reklamowe Biedronki i Lidla

Sieć Lidl Polska przeznaczył od stycznia do sierpnia br. na promocję w mediach 489,3 mln zł, co oznacza spadek w skali roku o 10,26 proc. - informują wirtualnemedia.pl.

W tym samym okresie spółka Terg, właściciel sieci sieć Media Expert zwiększył nakłady reklamowe o 12,29 proc., do 444 mln zł., zaś wydatki Euro-Net Warszawa urosły o 16,66 proc. do 383 mln zł, a  Neonet Wrocław – o 85,41 proc. (do 234,9 mln zł). Spółka Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka zmniejszył wydatki o 10,28 proc. do 284,3 mln zł.

W okresie od stycznia do sierpnia br. marketerzy wydali na reklamę w mediach tradycyjnych (bez internetu) 20,44 mld zł (dane cennikowe netto, bez rabatów, Kantar Media). Było to 10,4 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2019 roku. Ponad połowa ich budżetów trafiła do telewizji

Źródło: wirtualnemedia.pl

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Kuba 30.09.2020

    widać że me inwestuje reklamy są coraz lepsze uwielbiam mariana i barbare

  • Kuba 30.09.2020

    widać że me inwestuje reklamy są coraz lepsze uwielbiam mariana i barbare

  • samin 30.09.2020

    Czy Lidl zdobedzie sie na zmiane tej ohydnej melodyjki umpapa-umpapa-umapapa, ktrora dreczy Polakow od lat?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.