30.09.2020/00:35

Pandemia ograniczyła wydatki reklamowe Biedronki i Lidla

Sieć Lidl Polska przeznaczył od stycznia do sierpnia br. na promocję w mediach 489,3 mln zł, co oznacza spadek w skali roku o 10,26 proc. - informują wirtualnemedia.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Kuba 30.09.2020

    widać że me inwestuje reklamy są coraz lepsze uwielbiam mariana i barbare

  • Kuba 30.09.2020

    widać że me inwestuje reklamy są coraz lepsze uwielbiam mariana i barbare

  • samin 30.09.2020

    Czy Lidl zdobedzie sie na zmiane tej ohydnej melodyjki umpapa-umpapa-umapapa, ktrora dreczy Polakow od lat?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.