18.05.2021 / 12:00
StoryEditor

Pandemia powoli wygasa, więc słodycze "on the go" znów wchodzą do gry

Powrót dzieci do szkół sprawi, że wzrośnie zainteresowanie słodyczami impulsowymi (fot. Peter Gudella / Shutterstock.com)
Jeśli liczba zakażeń koronawirusem nadal będzie spadała, to 31 maja do nauki w systemie stacjonarnym wrócą wszyscy uczniowie szkół podstawowych i średnich. To sygnał, żeby zrewidować ofertę słodyczy impulsowych w sklepach, które ostatnimi czasy zostały przez niektórych detalistów zapomniane, jak się okazuje – nie do końca słusznie.

Obostrzenia wprowadzone w związku z pandemią COVID-19 generalnie nie przysłużyły się słodyczom impulsowym. Z danych Centrum Monitorowania Rynku (CMR) wynika, że w 2020 roku sprz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 21:51
StoryEditor
Operator Pizzy Hut i Starbucksa z rekordową sprzedażą. Polska i region napędzają Amrest

Grupa AmRest notuje rekordową sprzedaż i potwierdza, że mimo trudnych warunków gospodarczych potrafi rosnąć szybciej niż konkurencja. Polska i region Europy Środkowo-Wschodniej stają się motorem napędowym Grupy, a KFC, Starbucks i Pizza Hut rozwijają się w imponującym tempie. Jak AmRest to robi?

Grupa AmRest Holdings SE, właściciel i operator marek takich jak KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks, odnotowała w trzecim kwartale 2025 roku rekordowe przychody na po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2025 / 08:39
StoryEditor
Właściciel Lidla i Kauflandu z największą inwestycją w historii! Grupa wyda 11 mld euro
Schwarz Group przeprowadza największą inwestycję w historii firmy (fot. Shutterstock)

Schwarz Group, właściciel sieci Lidl i Kaufland, ogłasza największą inwestycję w swojej historii – budowę potężnego centrum danych w Brandenburgii. Projekt, którego wartość sięga 11 mld euro, nie tylko rozbudowuje zaplecze technologiczne grupy, ale także otwiera nowy rozdział w jej strategii cyfrowej.

Schwarz Group ujawniła plany budowy nowoczesnego centrum danych w Lübbenau, na południe od Berlina. Według deklaracji Christiana Müllera, współszefa Schwarz Digits, jest to najw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. listopad 2025 03:49