15.05.2020/16:48

Pandemia uderzy w rynek sklepów DIY. Eksperci prognozują na 2020 r. spadek jego wartości

Rok 2019 był kolejnym rokiem z rzędu, w którym wartość detalicznego rynku asortymentu DIY w Polsce wzrosła. Epidemia COVID-19 w 2020 r. gwałtownie przerwała dobry okres na rynku. Jak wynika z prognoz zawartych w najnowszym raporcie PMR, ,,Handel detaliczny artykułami DIY w Polsce 2020. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2020-2025”, w 2020 r. wartość tego rynku spadnie o 0,3 proc. w porównaniu do 2019 r.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Bonio 19.05.2020

    Ten analityk, to chyba dawno nie był w markecie DIY... Wzrost koszyka zakupowego o dwadzieścia kilka procent i taki sam wzrost ilości klientów. Panie analityku, market DIY to nie tylko rynek budów czy wykończeń mieszkań, to także rynek ogrodów i art. wypoczynkowych. Gdzie w najbliższych latach konsumenci będą wypoczywać? Podpowiem: w kraju i koło domu i dlatego miliardy, które co roku zostawiali w Turcjach, Egiptach czy innych ....ach, w tym roku i w dużej cześci w przyszłym wylądąją w kieszeniach rodzimych sprzedawców między innymi asortymentu DIY.

  • Bonio 19.05.2020

    Ten analityk, to chyba dawno nie był w markecie DIY... Wzrost koszyka zakupowego o dwadzieścia kilka procent i taki sam wzrost ilości klientów. Panie analityku, market DIY to nie tylko rynek budów czy wykończeń mieszkań, to także rynek ogrodów i art. wypoczynkowych. Gdzie w najbliższych latach konsumenci będą wypoczywać? Podpowiem: w kraju i koło domu i dlatego miliardy, które co roku zostawiali w Turcjach, Egiptach czy innych ....ach, w tym roku i w dużej cześci w przyszłym wylądąją w kieszeniach rodzimych sprzedawców między innymi asortymentu DIY.

  • reh 18.05.2020

    to nie żadna pandemia, to amerykańska chazarska geriatria bawi się i pociąga za sznureczki lokalnych piesków

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.