21.02.2021/19:25

Agro Sklepomat - rusza nowy koncept sklepów mobilnych. Do 2023 r. operator chce mieć w Polsce do 5 tys. placówek

To koncept franczyzowy, w ramach którego ma powstać sieć samoobsługowych mobilnych punktów handlowych oferujących produkty spożywcze. Franczyzodawca planuje, że do końca roku w sieci będzie działać tysiąc takich punktów. 

Na taki pomysł wpadli przedsiębiorcy z Grodziska Mazowieckiego, którzy poszukują master franczyzobiorców w miastach: Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Zielona Góra oraz Wrocław. Przewidywana suma inwestycji wynosi 250 tys. zł. 

Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, firma prowadzi właśnie pierwsze rozmowy w kierunku podpisania takiej umowy, m.in. w województwie łódzkim. 

Początek tego kierunku rozwoju firmy zainicjował start samoobsługowych automatów oferujących napoje alkoholowe.

– W związku z tym, że kilka tygodni temu zaczęliśmy testować samoobsługowe sklepy do sprzedaży alkoholu a nasza pierwsza informacja o takim formacie wygenerowała lawinową ilość ponad 100 chętnych do rozmowy o franczyzie zauważyliśmy ryzyko, iż pokazując format samoobsługowych sklepów z alkoholem i generując tysiące zapytań o współpracę samodzielnie tego nie obsłużymy. Tak też zrodził się pomysł na master franczyzę i jednego przedstawiciela w każdym województwie w Polsce – mówi nam Kamil Brzozowski, franczyzodawca marki Agro Sklepomat. 

I dodaje: - Master franczyzobiorca ma być kimś w rodzaju wspólnika a nie współpracownika, dzięki czemu powinien cechować się większą motywacją do działania, otwartością umysłu i determinacją w wykonywaniu codziennych obowiązków. Mamy rozpisane plany na trzy-cztery lata do przodu. W tym czasie planujemy uruchomić ponad 5 tys. takich samoobsługowych sklepów w mniejszych i większych formatach w ramach sieci Agro Sklepomat i Witaminki Sklepomat

Master franczyzobiorca otrzyma wyłączność na całe województwo oraz udział w zyskach wypracowywanych przez spółkę, również poza terenem działalności. Będzie odpowiadać m.in. za rozmowy handlowe z potencjalnymi franczyzobiorcami na podległym mu terenie i przeprowadzać szkolenia wstępne (na udostępnionym przez spółkę sprzęcie).

Otrzyma też w pełni wyposażone biuro handlowe wyposażone w park maszynowy i udział w zyskach generowanych przez spółkę. 

– Jeśli chodzi o nasze własne sklepy samoobsługowe będziemy lokalizować je w największych miastach w Polsce. Już prowadzimy kilkadziesiąt rozmów z kontahentami. W naszych samoobsługowych sklepach jesteśmy w stanie sprzedawać każdą, nawet najdelikatniejszą kategorię produktów (w tym np. jajka). Dodatkowo, niebawem w części naszych maszyn pojawi się alkohol. Dotyczy to również sklepów franczyzobiorców – kontynuuje nasz rozmówca. 

Dodaje, że do końca 2021 roku w sieci powinno działać tysiąc takich maszyn. Natomiast do 2023 r.ta liczba ma wzrosnąć do 5 tys. sklepomatów działających na terenie całej Polski. Na tym nie koniec planów rozwoju. W 2024 r. franczyzodawca planuje debiut na GPW, przekształcenie firmy w spółkę akcyjną oraz wprowadzenie akcji do obrotu na NewConnect. 
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.