02.03.2023 / 08:30
StoryEditor

Papier toaletowy drożeje na potęgę. Opakowanie nawet powyżej 30 zł

Papier toaletowy (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Papier toaletowy (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Papier toaletowy (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Netto marka własna 3W 1,83 za rolkę (Fot. WH)
Papier toaletowy (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Stokrotka Foxy 3W 2,25 za rolkę (Fot. WH)
Papier toaletowy (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Stokrotka marka własna 3W 1,69 za rolkę (Arch. WH)
Papier toaletowy (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Papier toaletowy (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Papier toaletowy (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Papier toaletowy (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Opakowania papieru toaletowego kosztują już nawet powyżej 30 zł i nie ma tu mowy o ogromnych wielopakach, a o zwykłych paczkach zawierających 12 szt. Produkty papierowe, takie jak papier toaletowy, ręczniki papierowe i chusteczki higieniczne są najszybciej drożejącymi artykułami w sklepach.

Ceny ręczników papierowych poszły w górę o prawie 60 proc., natomiast papieru toaletowego o prawie 50 proc. w ciągu ostatniego roku – wynika z badania „Indeks cen detaliczn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.07.2025 / 18:19
StoryEditor
Sieć piekarni Asprod przejmie PHP "Bagietka". Powstanie sieć ze sklepami w 6 województwach
Dariusz Bielecki, prezes Asprod (fot. Pawel Chmielewski/pachstudio)

Sieć piekarni Asprod ze Szczecina zamierza przejąć konkurenta "zza miedzy", czyli piekarni PHP „Bagietka” z Chojnic. Dzięki takiemu połączeniu może powstać sieć ze 160 punktami sprzedaży w sześciu województwach.

Z artykułu dowiesz się:

  • Ile sklepów firmowych ma sieć Asprod?
  • Jak jest duża sieć PHP "Bagietka"?
  • Okres (r)ewolucji dla sieci piekarni Asprod
  • Jakie są perspektywy dla branży piekarniczej?

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta wpłynął wniosek o przejęcie przez szczecińską spółkę Asprod kontroli nad Przedsiębiorstwem Handlowo – Produkcyjnym „Bagietka” sp. z o.o z siedzibą w Chojnicach. 

Sieć piekarni Asprod ma niemal 90 sklepów firmowych w trzech regionach

Asprod koncentruje się głównie na produkcji pieczywa, świeżych wyrobów ciastkarskich, produkcji trwałego pieczywa cukierniczego. Ale w jej obszarze działalności jest też sprzedaż detaliczna chleba, ciast, wyrobów piekarniczych i cukierniczych.

– Nasze wypieki możesz znaleźć w ponad 80 sklepach firmowych sygnowanych marką Asprod na terenie województwa zachodniopomorskiego, lubuskiego oraz wielkopolskiego. Pieczywo i słodkie wypieki z naszej piekarni dostępne są również na półkach dobrych sklepów spożywczych ­­– podaje spółka.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2025 / 10:08
StoryEditor
Zmiany we władzach Pepco. Odchodzi wieloletni prezes. To efekt ostatnich wydarzeń w grupie!
Zmiany w zarządzie Grupy Pepco. Odchodzi wieloletni prezes Andy Bond

Z Rady Dyrektorów Grupy Pepco odchodzi dwóch członków. W tym Andy Bond, który przez wiele lat był prezesem firmy. To efekt sprzedaży sieci Poundland. I to nie koniec zmian w zarządzie Grupy Pepco.

Dwie osoby odchodzą z Rady Dyrektorów Grupy Pepco

Grupa Pepco ogłosiła 1 lipca 2025 roku ważnych  zmian w Radzie Dyrektorów. Spółka podkreśla, że jest to naturalne następstwo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. lipiec 2025 03:49