13.03.2020/11:53

Papier toaletowy przyciągnął klientów na otwarcie nowego Lidla w Białymstoku

W czwartek, 12 marca br. otwarto nowy dyskont Lidla w Białymstoku. Według relacji lokalnych mediów, powtarzanych przez radiozet.pl, klienci najchętniej kupowali produkty podstawowej potrzeby, w tym papier toaletowy.

Papier toaletowy ponownie staje się produktem poszukiwanym. Nie mamy co prawda takiego samego z nim problemu, jak w czasach komunizmu, ale jego obecność na półkach w tygodniu, kiedy Polacy robią zapasy, wzbudza pewną sensację. Tak było w Białymstoku. Pomimo zalecenia ograniczania zgromadzeń z powodu epidemii koronawirusa, podczas otwarcia nowego marketu Lidla, do sklepu przybyły tłumy.

Pierwszego dnia zakupy umilali wodzirej i hostessy. Klienci byli zainteresowani też mięsem, masłem, kiełbasą. Z części z produktami przemysłowymi szybko znikały opiekacze do kanapek, roboty kuchenne i akumulatorowe wiertarko-wkrętarki.

Nowy sklep Lidla w Białymstoku przy ul. Antoniuk Fabryczny ma 914 metrów kwadratowych. Zatrudnienie w dyskoncie znalazły 22 osoby.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.