31.07.2020/17:24

Paulina Grodzińska zarządza marketingiem Van Pur

Paulina Grodzińska została nową dyrektorką marketingu w Van Pur. Zastąpiła Magdalenę Rzepkę, marketing managera  - podaje press.pl.

Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że Paulina Grodzińska przez ostatnie 11 lat była dyrektorką marketingu FoodCare (i jest córką Wiesława Włodarskiego, założyciela i prezesa Grupy FoodCare).

Rzepka z marketingiem Van Pur związana była przez niemal 6 lat. Wcześniej pracowała w Havas Worldwide i Havas Engage, a także w Hi Promotion. Jej dalsze plany zawodowe nie są znane.

Van Pur to właściciel marki piwa Łomża. W portfolio Van Pur są także marki: Karpackie, Strzelec i Van Pur, Śląskie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także