16.05.2017/08:00

Paweł Fajdek i Adam Kszczot na 10. Kongresie Rynku FMCG! Przyjdź i spotkaj się z mistrzami!

Czy łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres i wytrwałość w dążeniu do celu zdobyte w trakcie kariery sportowej da się przełożyć na sukces w handlu? Podczas 10. Kongresu Rynku FMCG przekonywać będą o tym Paweł Fajdek, mistrz świata i Europy w rzucie młotem oraz Adam Kszczot, multimedalista mistrzostw Starego Kontynentu i globu w biegu na 800 metrów.

Obecność mistrzów w kluczowym spotkaniu branży spożywczej, drogeryjnej i aptecznej nie jest przypadkowa. Paweł Fajdek i Adam Kszczot rozpoczynają bowiem przygodę z biznesem, wprowadzając na rynek napój witaminowy.

– Cel naszej obecności na Kongresie Rynku FMCG jest prosty: zaprezentować produkt świetnie dobranej grupie docelowej i rozpocząć współpracę z sieciami handlowymi – mówi reprezentant Polski w rzucie młotem. Jego zdaniem możliwość spotkania się twarzą w twarz z przedstawicielami zarządów i kadrą menadżerską to najkrótsza droga do pozyskania klientów.

Podobnie sądzi Adam Kszczot. – Chcemy zaistnieć w świadomości dystrybutorów i nawiązać kontakty, które w przyszłości – najlepiej niedalekiej – uda się wykorzystać w biznesie – stwierdza biegacz.

Pytany, jak ocenia szansę na powodzenie projektu prowadzonego z Pawłem Fajdkiem i firmą MDrink tłumaczy, że jako sportowiec umie doskonale planować i zarządzać czasem, co w biznesie ma istotne znaczenie.

– Dążenie do celu znajdującego się za horyzontem, realizowanie założeń w perspektywie 8-miesięcznej, 4-letniej czy nawet dłuższej to nasza codzienność. W połączeniu z cierpliwością i umiejętnością oceniania szans na chłodno daje nam to przekonanie, że osiągniemy sukces – podkreśla Adam Kszczot, członek grupy sportowej Orlen. – Tym bardziej że wprowadzany na rynek produkt powstał z wykorzystaniem naszej wiedzy i ma sprawdzony skład – dodaje Paweł Fajdek.

Paweł Fajdek i Adam Kszczot zaprezentują napoje witaminowe na stoisku i wezmą udział w spotkaniach biznesowych. O strategii marketingowej zaplanowanej przez znanych sportowców będzie można dowiedzieć się z prelekcji „Nowe generacje konsumentów – jak kupują i postrzegają produkt pokolenia X, Y, Z”.

Kliknij i zobacz więcej!

Paweł Fajdek i Adam Kszczot będą gośćmi specjalnymi 10. Kongresu Rynku FMCG 2017. Zarejestruj się! Pełną agendę, formularz rejestracyjny, a także wszystkie potrzebne informacje nt. konferencji można znaleźć na stronie www.kongresrynkufmcg.pl

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • alicja.kubiak@hurtum.pl 25.05.2017

    Panowie! Zapraszam na HURTUM ;-)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.