13.01.2021 / 19:49
StoryEditor

Pedro Soares dos Santos, Jeronimo Martins: Biedronka jest niezrównana w oferowaniu jakości w najlepszej cenie

– Bezprecedensowe wyzwania 2020 roku były dla nas testem i zmusiły do największych wysiłków. W obliczu pandemii, niosącej bardzo wielką niepewność, nasze zepoły przeszły same siebie i zapewniły nam znaczący rozwój na poziomie Grupy, wzmacniając konkurencyjność wszystkich naszych sieci handlowych – ekscytuje się Pedro Soares dos Santos, przewodniczący Rady Dyrektorów i prezes zarządu Jeronimo Martins.

– Przez cały rok pozostaliśmy wierni naszej obietnicy dostarczania produktów wysokiej jakości w najlepszej cenie, nawet wtedy, gdy restrykcje pandemiczne ostro zmniejszyły ruch ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2025 / 15:09
StoryEditor
Właściciel wódki Wyborowa planuje zwolnienia, transformację i cięcie kosztów na 1 mld euro! Pernod Ricard musi się ratować w obliczu spadków sprzedaży
Wódki dostępne są w rożnych smakach

Pernod Ricard, właściciel wódki Wyborowa i jeden z największych producentów alkoholi na świecie, w odpowiedzi na spadającą sprzedaż na kluczowych rynkach takich jak Chiny i USA wdraża plan restrukturyzacji. W wyniki producenta uderzyły rosnące koszty, inflacja, obawy konsumentów i wojna celna rozpoczęta przez administrację Donalda Trumpa.

Jaki plan ma Pernod Ricard na przyszłość?

Nowa strategia Pernod Ricard opisana hasłem „Tomorrow 2” zawiera m.in. plan restrukturyzacji, który ma na celu uproszczenie i uspr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2025 / 16:15
StoryEditor
Pepco standaryzuje biznes. To będzie nowe otwarcie? Na jakie zagrożenia i ryzyka musi uważać dyskonter

Ostatnie tygodnie dla Grupy Pepco były dużym wyzwaniem. Operatorowi sprzedał mającą problemy finansowe sieć dyskontów Poundland w Wielkiej Brytanii, firma zapowiedziała także likwidację jednego z formatów handlowych i wyjście z biznesu FMCG. To wszystko przełoży się na niższą sprzedaż, ale jednocześnie poprawi jakość wyników grupy.

Pepco to wieloformatowa, paneuropejska sieć 5049 dyskontowych sklepów wielobranżowych, pod markami Pepco, Dealz oraz Poundland. Tu warto przypomnieć, że ta ostatnia licząca 8000...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 08:42