23.01.2021/16:28

Pepco szykuje się do debiutu w kolejnym kraju. Sieć ma już ponad 2,1 tys. sklepów

Sieć Pepco wiosną 2021 r. otworzy pierwsze dwa sklepy w Hiszpanii. To oznacza, że sieć dyskontów odzieżowych licząca obecnie ponad 2100 sklepów będzie obecna już w 14 europejskich krajach.

O sprawie donosi serwis "Just Retail". Cytowany przez niego Marcin Stańko, dyrektor operacyjny Pepco, zdradza, że sieć ma w planach debiutowanie na kolejnych rynkach w każdym z najbliższych lat. Oprócz tego dyskonter prowadzić będzie intensywną ekspansję. Rocznie ma ruszać 300-500 nowych sklepów pod szyldem Pepco.

Jak czytamy, dwie pierwsze placówki Pepco w Hiszpanii zadebiutują wiosną w Castellon i w Alicante. Najbliższe plany rozwoju w tym kraju zakładają uruchomienie kolejnych 10 sklepów. Pepco jest zainteresowane lokalami o powierzchni 500-700 mkw., działającymi w miastach zamieszkanych przez co najmniej 50 tys. osób.

Sieć Pepco powstała w 2004 r. w Polsce. Od tamtej pory zdążyła zadebiutować w kolejnych krajach Europy Środkowej i Południowej. Dziś sklepy Pepco można znaleźć w Bułgarii, Czechach, Chorwacji, Estonii, na Łotwie, w Litwie, Polsce, Rumunii, Serbii, na Słowacji, w Słowenii, na Węgrzech i we Włoszech,

Przypomnijmy, że we wrześniu 2020 r. sieć Pepco uruchomiła w Gorzowie Wielkopolskim swój 1000. sklep w Polsce.

W roku obrotowym od 1 października 2018 r. do 30 września 2019 r. sieć Pepco odnotowała łączny przychód ze sprzedaży w wysokości ok. 5,73 mld zł, przy kosztach operacyjnych na poziomie 5,14 mld zł. Zysk netto spółki wyniósł 493,5 mln zł.

Zobacz także:
Marcin Stańko, Pepco Europe: W Polsce jest potencjał na 250-300 kolejnych sklepów Pepco [TYLKO U NAS]

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także