03.04.2023 / 16:18
StoryEditor

Pepco rozpoczyna testy paczkomatów InPostu wewnątrz sklepów [NASZ NEWS]

Paczkomat InPostu w sklepie Pepco (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Automaty paczkowe InPostu wkraczają do sklepów kolejnej sieci. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, maszyny pojawiły się testowo w niektórych placówkach Pepco. Wcześniej można je było znaleźć na sali sprzedaży w sklepach dwóch innych sieci, przy czym jeden z pilotaży już się zakończył, a drugi nadal trwa.

Na koniec roku 2022 w Polsce działało 19,3 tys. maszyn paczkowych InPostu. Zdecydowana większość z nich to urządzenia stojące na zewnątrz, dostępne przez całą dobę, siedem dni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2025 / 17:30
StoryEditor
Nowa prezes spółki z Grupy Danone w Polsce. Grupa zmienia model zarządzania w całej Europie
Martyna Malczewska-Malak (fot. Danone)

Martyna Malczewska-Malak objęła stanowisko dyrektorki zarządzającej Nutricia Polska, firmy należącej do grupy spółek Danone. Zmiana ta jest wynikiem awansów wewnętrznych w polskich i międzynarodowych strukturach firmy i jest związana ze wdrażanym przez organizację kategorialnym modelem zarządzania w Europie.

Martyna Malczewska-Malak jest związana z firmą od prawie 13 lat. Ostatnio, przez blisko sześć lat, pełniła funkcję dyrektorki Działu Żywienia Medycznego. Wcześniej zajmowała sta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2025 / 08:44
StoryEditor
Do Netto zamiast do banku. Sieć wprowadza nową usługę dla klientów
Netto wprowadza do części sklepów nową usługę (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Szerokie spektrum usług dodatkowych to domena sieci convenience na czele z Żabką. Jednak dyskonty także próbują swoich sił na tym polu. Dowodzi tego wprowadzenie nowej usługi przez sieć Netto. Na czym ona dokładnie polega i w ilu placówkach klienci mogą z niej skorzystać?

Sieć Netto zrobiła kolejny krok na drodze do rozszerzenia portfela usług dla klientów. Po wprowadzeniu kilka lat temu opcji wypłaty gotówki podczas zakupów (cashback) teraz wdro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 04:38