17.09.2020/11:53

Sieć Pepco zainwestowała w nowy system informatyczny. Start produkcyjny planowany jest na październik 2020 roku

Sieć Pepco wprowadza system do scentralizowanego zarządzania usługami IT firmy ServiceNow. – Kiedy stanęliśmy przed wyborem rozwiązania ITSM, braliśmy pod uwagę wiodące na rynku technologie. Przewagą ServiceNow był fakt, że jest to platforma znacznie wykraczająca poza ITSM – mówi David Ball, CIO Advisor w Pepco.

Jak podkreśla Richard Russell, CIO w Pepco, dynamiczny rozwój sieci to wyzwanie dla całej organizacji oraz jej infrastruktury. – Naszym celem strategicznym jest zbudowanie zespołu ekspertów i zapewnienie im światowej klasy rozwiązań technologicznych, takich jak scentralizowana platforma do zarządzania usługami IT. Pozwoli nam ona zapewnić najwyższy poziom jakości obsługi dla prawie 20 tysięcy naszych pracowników – mówi Russell.  

W wybór odpowiedniej technologii ITSM zaangażowany był przede wszystkim zespół IT Services. Pod uwagę zostały wzięte najpopularniejsze narzędzia ITSM, a decyzja została podjęta w oparciu o demonstrację oprogramowania i jego możliwości zaadresowania konkretnych wymagań biznesowych i technicznych Pepco – obecnie i w przyszłości.

ServiceNow, to dostępna w chmurze platforma do zarządzania usługami i digitalizacji procesów. Jako jedne z liderów w obszarze zarządzania usługami IT (IT Service Management), dostarcza także narzędzia do zarządzania operacjami IT (ITOM) oraz zarządzania biznesem IT (ITBM), które poprawiają produktywność w obszarze finansów, kadr oraz realizacji projektów. Platforma zapewnia jednocześnie środowisko do tworzenia dedykowanych aplikacji, odpowiadających na indywidualne potrzeby organizacji, a integrując się z większością powszechnie wykorzystywanych systemów, działa jako ich łącznik.

Implementację rozwiązania Pepco powierzyło firmie SPOC S.A. Wdrożenie będzie realizowane w bardzo krótkim czasie, ponieważ zbliża się wysoki sezon sprzedażowy dla Pepco. Start planowany jest w przyszłym miesiącu. W pierwszym etapie obejmie ono takie rozwiązania, jak możliwość zgłaszania potrzeb i problemów z zakresu IT, a dla zespołu IT będzie efektywnym narzędziem do ich płynnej obsługi. Start produkcyjny planowany jest na październik 2020 roku.

Sieć sklepów Pepco liczy blisko 2000 sklepów w 11 krajach, a z końcem 2020 wkroczy na kolejne 2 rynki. Każdego dnia sklepy PEPCO odwiedza ponad 19 milionów klientów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także