PepsiCo nadal będzie partnerem strategicznym Legii Warszawa
Legia Warszawa i firma PepsiCo przedłużyły umowę partnerską. Współpraca globalnego koncernu z polskim klubem trwa od 2010 roku.
Nowo podpisana umowa obowiązywać będzie do 30 czerwca 2023 roku. W ramach partnerstwa, produkty Pepsi będą dostępne dla kibiców po powrocie na trybuny w strefach biznesowych oraz w punktach gastronomicznych na stadionie przy ul. Łazienkowskiej.
– Cieszymy się ze stabilnej i wieloletniej współpracy z PepsiCo, partnerem działającym na międzynarodowym rynku. Podpisanie nowej umowy w czasie pandemii, kiedy sytuacja ekonomiczna wielu firm jest bardziej wymagająca, to dowód wzajemnego zaufania i konsekwentnej realizacji celów biznesowych. Jakość produktów i usług naszych partnerów jest jednym z najważniejszych kryteriów, którymi kierujemy się w strategii sponsoringowej klubu. Kontynuacja tej współpracy to dobra wiadomość dla ceniących sobie najwyższe standardy kibiców, którzy – mamy nadzieję – w Nowym Roku wrócą na stadiony i razem z nami przeżyją wiele emocjonujących momentów – powiedział Paweł Kokosza, dyrektor komercyjny Legii Warszawa.
– PepsiCo regularnie angażuje się w sponsorowanie wydarzeń i klubów sportowych, a pełna energii, silna marka Pepsi wielu kibicom kojarzy się z pozytywnymi doznaniami przeżywanymi na stadionach całego świata. Legia Warszawa to jeden z najlepszych polskich klubów – jesteśmy dumni, że dzięki naszej obecności na stadionie warszawskiego zespołu możemy uczestniczyć w jego sportowych sukcesach – powiedział Wojciech Świderski, starszy kierownik sprzedaży AFH, PepsiCo Polska.
PepsiCo wspólnie z Fundacją Legia Warszawa w ramach akcji #GOTOWIDOPOMOCY wsparło również najbardziej potrzebujących seniorów w trakcie pandemii Covid-19. Ponad 3,5 tys. ciepłych posiłków oraz napojów trafiło do osób starszych w Warszawie.
PepsiCo to amerykańska firma, która jest właścicielem takich producentów jak Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana. W 2019 roku jej łączny przychód netto wyniósł 67 mld dolarów.
1