19.09.2016/16:40

PFRON po nowemu. Zmiany w zatrudnianiu niepełnosprawnych

1 lipca weszły w życie nowe przepisy dotyczące zatrudniania pracowników niepełnosprawnych. Zmiany w prawie stanowią rewolucję w udzielaniu ulg we wpłatach na PFRON. Zmieniają się także zasady uzyskania dofinansowania do wynagrodzeń tych osób niepełnosprawnych, o których można powiedzieć, że są starymi pracownikami.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Basia 22.09.2016

    Ten konkretny przykład tylko wprowadza w błąd. Przeczytajcie ustawę 4. Jeżeli zatrudnienie nowych pracowników niepełnosprawnych w danym miesiącu u
    pracodawcy wykonującego działalność gospodarczą nie powoduje u tego pracodawcy
    wzrostu netto zatrudnienia ogółem, miesięczn
    e dofinansowanie na nowo zatrudnionego
    pracownika niepełnosprawnego nie przysługuje, jeżeli jego zatrudnienie nastąpiło w wyniku
    rozwiązania umowy o pracę z innym pracownikiem, chyba że umowa o pracę uległa
    rozwiązaniu:
    1)
    z przyczyn określonych w art. 52 § 1
    pkt 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
    – Kodeks
    pracy;
    2)
    za wypowiedzeniem złożonym przez pracownika;
    3)
    na mocy porozumienia stron;
    4)
    wskutek przejścia pracownika na rentę z tytułu niezdolności do pracy;
    5)
    z upływem czasu, na który została zawarta;
    6)
    z dniem ukończenia pracy, dla której wykonania była zawarta.

  • Basia 22.09.2016

    Proszę przeczytać tutaj informację http://www.niepelnosprawni.gov.pl/art,17,dofinansowanie-do-wynagrodzen-osob-niepelnosprawnych

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.