30.05.2017/13:09

PGS testuje sprzedaż piwa i wódki marki własnej

Właściciel TOP Marketu wprowadza alkohole pod marką własną – pisze „Puls Biznesu”.

Polska Grupa Supermarketów, która skupia ponad 600 sklepów pod szyldami TOP Market, Delica i Minuta 8, rusza z pilotażową sprzedażą wódek czystych i piwa marki własnej. Kolejną kategorią ma być cydr, pisze „Puls Biznesu”. Firma nie podaje, kto będzie ich producentem, wiadomo jedynie, że produkty są wytwarzane w Polsce.

Uruchomienie produkcji pod marką własną firma uzasadnia zmniejszającą się rentownością marek producentów. Zdaniem przedstawicieli PGS do spadku wódek czystych przyczyniać mogą się „niespójne działania promocyjne i chaotyczna polityka cenowa producentów”. Branża piwna z kolei ucierpiała przez opóźniające się nadejście wiosny. W związku z warunkami atmosferycznymi w sklepach zrzeszonych w PGS sprzedaż piwa w ostatnim tygodniu kwietnia i pierwszym tygodniu maja była blisko dwukrotnie mniejsza niż rok wcześniej.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.