17.09.2018/11:33

Pieluchy Biedronki na celowniku Rady Reklamy

Akcje promocyjne wymagają sporej uwagi od konsumentów. Reklamując pieluchy marki własnej, właściciel sieci sklepów dyskontowych wprowadzał w błąd – uznała Komisja Etyki Reklamy (KER) odpowiadając na skargę klienta Biedronki.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • igi 19.09.2018

    Wprowadzanie w błąd, a więc doprowadzanie do niewłaściwej decyzji zakupowej jest kwestią prawną i nie powinno być rozpatrywane przez Komisję ETYKI Reklamy. Od takich spraw jest urząd, inspekcja i sąd. Sugerowałbym, aby autor skargi zwrócił się z tym do UOKiK.

  • xxl 17.09.2018

    Paskudny sklep, paskudna promocja, paskudne dziecko na zdjęciu. Ogólnie - fuuj.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.