20.01.2013/14:56

Pierwsza franczyzowa hurtownia Bać­Polu

W grudniu ruszyła we Włocławku franczyzowa hurtownia Cash & Carry Grupy Bać­‑Pol. Jej właściciel, Waldemar Nowakowski, zapowiada, że w 2013 roku w tym regionie uruchomione zostaną jeszcze co najmniej cztery podobne obiekty pod logo rzeszowskiego dystrybutora.

Włocławska hurtownia Bać­‑Polu jest pierwszym tego typu obiektem w Polsce – franczyza była dotychczas popularna głównie w handlu detalicznym, ale nie w dystrybucji hurtowej. To wspólna inicjatywa Leszka Bacia, właściciela Bać­‑Polu i Waldemara Nowakowskiego, do którego należy firma Max Trade, prowadząca placówkę. – Pierwsze dni działalności dowiodły, że przedsięwzięcie skazane jest na sukces. Sprzedaż była na zadowalającym poziomie. Mamy bardzo szeroki wybór produktów i konkurencyjne ceny, więc nie mam wątpliwości, że lokalni odbiorcy szybko się do nas przekonają – podkreśla Waldemar Nowakowski.
Hurtownia na powierzchni 2000 mkw. dysponuje pełnym asortymentem towarów FMCG znajdujących się w ofercie firmy Bać­‑Pol, jak również produktami pochodzącymi od lokalnych dostawców. Można tu znaleźć zarówno artykuły suche i napoje, jak i szerokie spektrum wyrobów nabiałowych. Partnerom, którzy byliby zainteresowani uruchomieniem franczyzowej hurtowni C&C, Bać­‑Pol zapewnia zaplecze logistyczne z systemem dostaw, wsparcie ze strony dostawców (analogiczne do tego, jakie jest udzielane oddziałom Bać­‑Polu), wsparcie organizacyjne oraz włączenie w system promocyjny grupy. – Wypracowaliśmy taką formułę współpracy, która zachowując niezależność partnera, pozwala mieć merytoryczny wpływ na wszelkie działania związane ze sprzedażą i tym samym zagwarantować realizowanie naszej strategii. Mam nadzieję, że hala we Włocławku to dopiero początek. Zamierzamy wprowadzać ten system również w innych regionach kraju – zdradza Leszek Bać, prezes GK Bać­‑Pol.
Gruszek w popiele nie zasypia także Specjał, jeden z największych konkurentów Bać-Polu. Kierowana przez Krzysztofa Tokarza grupa realizuje właśnie nowy projekt, który w ciągu dwóch lat ma pozwolić zwiększyć obroty o ponad 400 mln zł. Dystrybutor chce poszerzyć asortyment o około 1000 indeksów. Aby przyspieszyć rozwój, firma przeniosła niedawno siedzibę z Rzeszowa do Warszawy.

(WN)

Wiadomości Handlowe, Nr 1 (121) Styczeń 2013

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.