25.08.2017 / 16:00
StoryEditor

Spar będzie pierwszą zachodnioeuropejską siecią handlową, jaka pojawi się na Białorusi

Na zdj. sklep sieci Spar w Krakowie (fot. materiały prasowe)
Spar będzie pierwszą międzynarodową siecią spożywczą, która otworzy swój sklep na Białorusi - rynku całkowicie zdominowanym przez białoruskich i rosyjskich detalistów. Jak podaje "Retail Detail", Grupa Almi do 2020 r. zamierza uruchomić w tym kraju ok. 60 placówek pod wspomnianym szyldem.

Aktualnie Grupa Almi zarządza na Białorusi 43 sklepami, działającymi pod logo Almi i Zakrama. Spar będzie trzecim brandem handlowym rozwijanym  przez grupę na białoruskim rynku....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
08.12.2025 / 22:02
StoryEditor
Poczta Polska pokazała nowy projekt. Operator chce wejść na rynek handlowo-usługowy
Sebastian Mikosz, prezes Poczty Polskiej mówi, że podpisane porozumienie jest najważniejszym punktem Planu Transformacji Poczty i początkiem konsolidacji polskiego e-commerce

Poczta Polska odsłania projekt, który może całkowicie odmienić wizerunek narodowego operatora. Spółka chce komercjalizować swoje zabytkowe budynki i przekształcać je w galerie handlowo-usługowe. Celem jest ograniczenie gigantycznych kosztów utrzymania i wykorzystanie ogromnego, od lat niewykorzystanego potencjału pocztowych nieruchomości.

Poczta Polska startuje z projektem "galerii handlowych"

Poczta Polska uruchomiła projekt Galerie Poczty Polskiej (GPP), którego celem jest komercjalizacja wybranych n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 14:39
StoryEditor
Kontrole w Lidlu w całej Polsce! "Nie ma naszej zgody na fałszowanie żywności"
IJHARS ruszyła z kontrolą sklepów sieci Lidl (fot. Shutterstock)

IJHARS przeprowadziła kontrole w 46 dyskontach sieci Lidl w całej Polsce. Sprawdzano oznakowanie mięsa i rzetelność informacji o jego pochodzeniu. W większości przypadków znakowanie było należyte, a nieprawidłowości wykryto w jednym sklepie.

Wykryte w Lidlu nieprawidłowości dotyczyły fałszywej informacji o pochodzeniu wieprzowiny i niewłaściwego użycia znaku "Produkt polski". IJHARS prowadzi już postępowanie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 67% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. grudzień 2025 19:10