24.09.2020/10:14

Sieć Ruch uruchomiła swój pierwszy samoobsługowy kiosk

Przy Placu Unii Lubelskiej w Warszawie został otwarty pierwszy samoobsługowy kiosk RUCH-u. W znanym z ulic Warszawy formacie kiosku, kioskarza zastąpiły maszyny, które pozwalają na sprzedaż ponad 175 artykułów spożywczych oraz niespożywczych.

– Sprzedaż jest możliwa 24h na dobę, a sama transakcja zakupowa zajmuje kilkanaście sekund. Wystarczy wybrać produkty oraz zrealizować płatność w formie bezgotówkowej, na dedykowanym terminalu płatniczym. Kiosk samoobsługowy ma dwie ściany przeznaczone do sprzedaży. Na każdej ze ścian zainstalowano osobny terminal płatniczy, tak by maksymalnie usprawnić sprzedaż – wyjaśnia Tomasz Iwanicki, kierownik Działu Rozwoju i Utrzymania Sieci RUCH S.A.

Kiosk samoobsługowy jest przystosowany do sprzedaży świeżo mielonej kawy oraz herbaty, przekąsek, słodyczy i napojów oraz ciekawej oferty produktów z kategorii higienicznej. Koncepcja tego nowego formatu sprzedaży wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, którzy w tej lokalizacji mogą zrealizować zakupy całodobowo.

– Do kiosku na bieżąco będą dostarczane świeże produkty oraz zapewniany będzie niezbędny serwis urządzeń oraz samej infrastruktury. Przy automacie do parzenia kawy zamontowany będzie dozownik z płynem dezynfekcyjnym, tak aby możliwe było zapewnienie odpowiedniego standardu bezpieczeństwa transakcji. Sam kiosk również będzie regularnie dezynfekowany” – mówi Wojciech Paczyński, Rzecznik Prasowy RUCH S.A.

Samoobsługowy kiosk RUCH-u to pierwsze rozwiązanie polegające na wykorzystaniu wolnostojącego kiosku, w którym maszyny są zabudowane. Brak możliwości wejścia do środka, w celu zrealizowania zakupu zwiększa poziom bezpieczeństwa klienta, który ponadto swoje zakupy może zrealizować szybciej.

– Staramy się wyczuwać trendy klientów oraz szukać nowych formatów sprzedaży, tak by móc zapewnić naszą ofertę wszędzie tam, gdzie są potencjalni klienci. Samoobsługowy punkt sprzedaży to z jednej strony wygodne miejsce zakupów, a z drugiej możliwość działania w trybie non-stop. Jesteśmy przekonani, że tego typu pomysł przyjmie się na rynku i już niebawem będziemy mogli zwiększać sieć samoobsługowych kiosków, w których będzie można kupić najpotrzebniejsze rzeczy, coś zjeść a przy tym wypić smaczną kawę lub herbatę – mówi Piotr Regulski, Członek Zarządu Ruch S.A.

Dodaj komentarz

4 komentarze

  • AL 27.09.2020

    Następna fanaberia ,,elyty" z Ruch , która już nie raz pokazała jak niszczyć dalej tą padlinę po panu Chalupcu

  • Stefan Karwowski 25.09.2020

    Punkt samoobsługowy to alternatywa na zmieniający się rynek pracy a nie pozbawianie ludzi miejsca pracy. Jak ktoś ma ochotę prowadzić kiosk to niech się zgłosi do RUCHu. Na kiosku u mnie pod blokiem jest ogłoszenie, ze szukają ajentów. I zwracam uwagę, że motoryzacja pozbawiła pracy mastalerzy, koniuszych i spora grupę kowali, którzy musieli przestawić się na kucie bram :)

  • Zuza 24.09.2020

    A co z prasa biletami papierosami .paczki też będą wydawane w takim punkcie.to jest pozbawienie ludzi pracy.kpina.

  • Prasa 24.09.2020

    Co z zakupem gazet, czasopism?!?! To nie jest kiosk!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także