12.05.2020/15:52

Pierwszy tydzień z galeriami handlowymi. Szczyt zakupów przypadł na piątek

W piątek galerie handlowe odwiedziło blisko 3,5 mln kupujących, zaś w sobotę nieco ponad 3,2 mln. To wyniki lepsze o ok. 20 proc. niż w poniedziałek, czyli w dniu otwarcia centrów – wynika z wyliczeń firmy Placeme.

Co istotne, średnio w ciągu ostatniego tygodnia klientów było o połowę mniej niż przed wprowadzeniem obostrzeń. Co ważne, najwięcej osób zakupy zrobiło w piątek, nieco mniej w czwartek i sobotę

W sobotę łącznie w całej Polsce galerie handlowe odwiedziło ponad 3,2 mln klientów. W porównaniu do typowej liczby klientów w soboty przed pandemią jest to spadek o 53 proc. Najwięcej klientów odwiedziło Avenidę w Poznaniu i Galerię Krakowską. Zaś nie licząc galerii przy dworcach największy ruch odnotowano w Focus Mal w Zielonej Górze, Vivo! w Lublinie i Manufakturze w Łodzi. W przypadku tych galerii różnica między dniami roboczymi a sobotą nie była znacząca. 

Placeme to startup powstały w 2017 roku, który zajmuje się dostarczaniem największym firmom na polskim rynku (m.in. PKO BP, Dino, Carrefour, P&G) informacji na temat lokalizacji i klientów, na podstawie swojego zbioru danych, w tym danych mobilnych z telefonów komórkowych. Platforma wspomaga wybór miejsc pod nowe sklepy, kampanie OOH i działania przedstawicieli handlowych.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Norbi 14.05.2020

    Jestem ciekawy jakimi sposobami centra będą przyciągać teraz klientów, im są bardzo potrzebne cyfry odwiedzalnosci żeby utrzymać najemców. Teraz bezrobotni są kabareciarze i znani wokaliści, nie zdziwię się jeśli oni pojawią się w centrach handlowych żeby grać do kotleta i wabić ludzi do galerii

  • Norbi 14.05.2020

    Jestem ciekawy jakimi sposobami centra będą przyciągać teraz klientów, im są bardzo potrzebne cyfry odwiedzalnosci żeby utrzymać najemców. Teraz bezrobotni są kabareciarze i znani wokaliści, nie zdziwię się jeśli oni pojawią się w centrach handlowych żeby grać do kotleta i wabić ludzi do galerii

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.