Piotr Bieliński, Atlanta Poland: Podtrzymujemy plany dotyczące ciągłego rozwoju i inwestycji
Atlanta Poland opublikowała wyniki finansowe za rok obrotowy 2019-2020. Mimo ograniczeń związanych z pandemią, firma zanotowała wzrost oraz zwiększyła ekspansje, wchodząc na kolejne rynki zbytu. Atlanta osiągnęła wzrost obrotu zarówno w segmencie hurtowym o 4,6 proc jak i detalicznym o 41,2 proc. Spółka mocno rozwinęła się również na rynkach zagranicznych. Ostatni rok obrotowy to wzrost eksportu o 12,9 proc. Producent osiągnął łączny przychód na poziomie 295,9 mln złotych, co jest wynikiem o 16,7 proc. lepszym niż w poprzednim roku obrachunkowym. Spółka zanotowała zysk netto na poziomie 5,8 mln zł, który jest prawie dwukrotnie lepszy od zeszłorocznego.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
02.12.2020
Co z modernizacją i rozbudową fabryki, magazynów i siedziby firmy we Włocławku przy Wroniej?
6