30.10.2019 / 10:38
StoryEditor

Piotr Bieliński, Atlanta Poland: Zwiększamy przewagę nad konkurencją

Piotr Bieliński, prezes Atlanta Poland (fot. Atlanta Poland)
Atlanta Poland w roku obrotowym 2018/2019 (zakończonym 30 czerwca 2019 r.) odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży we wszystkich segmentach prowadzonej działalności. Spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 253,5 mln zł, czyli wyższe o 8,9 proc. w porównaniu z rokiem obrotowym 2017/2018.

W roku obrotowym 2018/2019 łączny wolumen sprzedaży Atlanty zwiększył się o 9,2 proc. z 26.590 ton do 29.029 ton. Wzrost sprzedaży wystąpił zarówno w segmencie sprzedaży hurtowe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 02:04