08.10.2018/15:09

Piotr i Paweł mniejszy o kolejne sklepy. Sieć zamyka 10 lokalizacji

2 października Piotr i Paweł zamknął kolejne sklepy. Łącznie chodzi o 9 kolejnych placówek. Oznacza to, że do tej pory w całej Polsce zamknięto 23, w tym 5 z nich zmieniło szyld na Biedronkę. W przyszłym tygodniu znikną 2 kolejne sklepy.

Proces zamykania sklepów jest w trakcie realizacji - kolejne 8 sklepów sieci Piotr i Paweł zostało zamkniętych, 2 placówki zostaną zamknięte jeszcze w tym tygodniu. Zamknięcia dotyczą wyłącznie placówek własnych.

Jak deklarował we wrześniowej rozmowie z wiadomoscihandlowe.pl Marek Miętka, prezes Piotra i Pawła, docelowo zamkniętych będzie co najmniej 20 sklepów Piotra i Pawła. Obecnie otwartych jest 112 sklepów, ale już niedługo pozostanie ich 110.

Na liście do zamknięcia znalazły się następujące placówki: Szczecin (ul. Struga 03), Wrocław (ul. Krzywoustego 'Młyn'), Grudziądz (ul. Chełmińska), Pruszcz Gdański (ul. Dobrowolskiego), Piła, (ul. Ogińskiego), Warszawa (ul. Magiczna), Łódź (CH Sukcesja). 10 października zamknięte zostaną sklepy w Gdańsku (ul. Limbowa) i Grudziądzu (ul. Włodka).

Oprócz zamykania sklepów Piotr i Paweł ogłosił wprowadzenie nowego programu lojalnościowego, będącego równocześnie nowoczesną platformą komunikacji z konsumentem oraz repozycjonowanie marki wsparte zintegrowanymi działaniami komunikacyjnymi.

- Kończymy proces towarowania magazynu centralnego, co ma bezpośrednie przełożenie na szerokość asortymentu na naszych półkach. W drugiej części miesiąca startuje nasza odświeżona gazetka - mówi Marek Miętka, Prezes Zarządu Piotra i Pawła. -

Już wkrótce pokazany zostanie nowy wzorcowy sklep Piotra i Pawła w prestiżowej lokalizacji w Poznaniu. Wszystko po to aby przyciągnąć nowych i odzyskać stałych klientów sklepów sieci – dodaje.

- Piotr i Paweł nie znika z rynku – mówi Aleksander Rosa, rzecznik prasowy sieci. – Wręcz przeciwnie, umacniamy swoją pozycję w miejscach, gdzie są nasi klienci. W większości miast, gdzie zamknęliśmy jeden czy dwa nasze sklepy mamy więcej placówek w innych lokalizacjach i na ich rozwoju będziemy się koncentrować – dodaje.

14 września z końcem dnia zamknięto 7 sklepów Piotra i Pawła. To: Koszalin, Lubin, Wejherowo, Kraków (ul. Lubicz), Warszawa (ul. Łopuszańska), Szczecin (al. Warszawy) i Grudziądz (ul. Kalinkowa).

Z kolei 20 września zlikwidowano punkt w Łodzi, przy ul. Hetmańskiej. 30 września był ostatnim dniem funkcjonowania marketu w Warszawie przy ul. Pileckiego. Na liście zamkniętych placówek znajduje się pięć sklepów, które kupiła Biedronka. Szyld zmieniły sklepy znajdujące się w: Kaliszu (ul. Młynarska), Wrocławiu (ul. Grabiszyńska i ul. Dokerska), Tychach (ul. Towarowa) oraz Poznaniu (ul. Szwedzka). W tych lokalach Biedronka uruchomiła specjalne sklepy "premium".

Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • Mikey 09.10.2018

    Robicie wywiady wiec jakis kontakt macie z zarzadem Piotra i Pawla, to uswiadomcie im prosta rzecz, ktora bym im pomogla w biznesie, a na ktora uparcie nie wpadaja. Update strony internetowej. Na stronie sa godziny i adresy zamknietych sklepow caly czas. Ostatnio sprawdzalem czy moj lokalny w Jozefoslawiu wciaz dziala i wyszlo ze dziala. Ale odsunac mapke i pokazala jeszcze Janki, Konstancin, Pileckiego i Lopuszanska, z ktorych ostatnie dwa juz byly zamkniete. Wiec pojechalem do Auchan, bo zadnej gwarancji nie mam ze sklep otwarty wedlug ich strony jest otwarty. Czyli zeby wiedziec czy zaznaczony sklep istnieje ludzie maja czytac portale branzowe, bo PiP ma w powazaniu update na stronie? Zenada. Kazdy kto sie rozbije o drzwi niby otwartego sklepu nastepny raz pojedzie do konkurencji.

  • Jakub 09.10.2018

    Zastanawiam się jaki sens ma przepisywanie kontentu marketingowego otrzymanego od Piotra i Pawła? Robicie wywiady i dobrze - ale taka informacja jak ten niby artykuł to jest wręcz wprowadzanie w błąd.
    ":- Kończymy proces towarowania magazynu centralnego, co ma bezpośrednie przełożenie na szerokość asortymentu na naszych półkach. W drugiej części miesiąca startuje nasza odświeżona gazetka - mówi Marek Miętka, Prezes Zarządu Piotra i Pawła. "
    Mnie więcej tak kończycie proces towarowania magazynu jak sprzedaliście ten swój biznes do końca czerwca, potem lipca, potem już już tylko negocjujemy umowy czynszowe - a jakoś dziwnym trafem nic się nie wydarzyło - tylko sanacja. Na której jedynymi co skorzystają to będę banki (mają zastaw na towarach i wyposażeniu i już trochę zredukowały to ryzyko) i drogi zarząd, który będzie otrzymywał swoje pensje - ciekawe, gdzie będą pracować po tym jak tutaj przygoda się skończy...

  • gość 09.10.2018

    Lokalizacja w Gdańsku przy Limbowej kompletnie nietrafiona. Zastanawiam się, czy ktokolwiek przy podejmowaniu decyzji o otwarciu w tym miejscu dokonał analiz ruchu, konkurencji, czy wziął pod uwagę budowę linii tramwajowej, która na wiele miesięcy utrudniła dojazd do tego punktu. CAPEX nie mógł być dodatni. Są przykłady polskich sieci, które doskonale radzą sobie na rynku. Problemy PiP to tylko i wyłącznie wynik złego zarządzania i marketingu.

  • Gogol 09.10.2018

    Niech producenci zastanowią się czy lepiej dostarczać do zakłamanego ML czy franczyzobiorcą bo nie wiecie chyba ale wasze indeksy są blokowane do przyjęć jeśli biorą towar bezpośrednio od was i zaraz wam będą mydlić oczy ile towaru kupują i jakie plany mają

  • Pracownik Centrali 08.10.2018

    Panowie opowiadają stek bzdur i próbuje tym naciągnąć dostawców na kolejne miliony , Magazyny są puste jak fabryka zniczy po wszystkich świętych.Umacnianie pozycji według nich to sprzedaż o 50% niższa niż w analogicznym okresie zeszłego roku.No tak ale fundusz płaci wynagrodzenie za opowiadanie bajek i PR tylko po co??? To jak z tym lekarzem operacja się udała pacjent zmarł

  • Gwp 08.10.2018

    Jakie konczenie towarowania magazynu jak tam prawie nic niema towaru!!!!! Tylko z innych hurtowni towar a nic od producenta.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.